Kaj je newsletter marketing?

Newsletter marketing je oblika direktnega marketinga, ki za svoj kanal za oglaševanje uporablja elektronsko pošto. Nekatera podjetja uporabljajo navadno pošto ampak je tega vedno manj in se vedno več podjetij obrne na elektronsko pošto. V ožjem smislu to pomeni, da se elektronska pošta pošilja z namenom, da se negujejo odnosi med podjetjem in obstoječimi ter potencialnimi strankami in da se nove stranke nagovori in vzpodbudi k nakupu.

Nekatere novice, ki jih vsebujejo ta sporočila pa vsebujejo tudi določene druge podatke in ne samo nagovor k nakupu. Vsebujejo lahko določene statistične podatke, novice v zvezi s tem podjetjem in še veliko več. Vsebujejo pa tudi direktne povezave, ki potencialno stranko vodijo na uradno stran nekega podjetja.

Newsletter marketing je relativno nizkostroškovna oglaševalna metoda zato se vedno več podjetij in organizacij obrača k temu mediju. So tudi odličen način, da podjetja ostanejo v stiku s svojimi strankami brez da bi morali imeti dodatne televizijske in radijske oglase, kar predstavlja kar velik strošek.

Takšen newsletter marketing ima tudi svoje prednosti:

1. Odnos s strankami

Najprej je treba vzpostaviti nek odnos, ki temelji na zaupanju in poznanstvu, ne pa takoj začeti napad s prodajo nekega izdelka. Zato je prvi korak pri tem način prodaju, vzpostavitev dobre baze e-mail naslovov. Nato lahko pošljete prvo sporočilo, ki ni treba, da je takoj prodajno naravnano. Najprej lahko stranko seznanite z določenimi splošnimi informacijami.

2. Negovanje odnosa

Eden najlažjih in najcenejših načinov ohranjanja odnosov je mesečno pošiljanje sporočil. Stranke lahko s tem obveščate o novih akcijah, o novih produktih, o nagradnih igrah in še veliko več. Vendar pa je vseeno treba biti zelo pozoren, da svojim strankam ne pošiljate nadležnih in nepotrebnih informacij, ker jih boste s tem samo odvrnili od vas. Svoje stranke pa lahko tudi razdelite v več skupin in glede na njihove potrebe in želje, pošiljate sporočilo vsaki skupini posebej.

3. Stroškovna ugodnost

Vsak drug način oglaševanja in prodaje je relativno drag. Ta pa ni. Pa še veliko več strank lahko nagovorite naenkrat.

4. Veliko boljši prodajni rezultati

Če je stranka zvesta, bodo vaši prodajni rezultati veliko bolji. Podatki za analizo uspešnosti so vam tudi vedno na voljo. Spremljate lahko tudi podatek, koliko vaših naslovnikov je sploh odprlo vašo pošto, kar je v veliko pomoč pri analiziranju podatkov.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail